Vrolijke post 💌

Ben je soms ook zo jaloers op de postbode? Omdat die de hele dag van de buitenlucht geniet, terwijl de meeste andere mensen de afgelopen tijd zoveel mogelijk binnen zijn gebleven?

Door onze vrolijke post hoeven de ouderen in de wijk zich daarover in ieder geval even geen zorgen te maken. Een leuker pakket van opbeurende verrassingen is er namelijk bijna niet voor te stellen!

Met onze Vrolijke Post hebben de inwoners van Kronehoef flink wat ouderen in de wijk kunnen verrassen. Alle deelnemers hebben volop hun creativiteit en verbeelding ingezet om de vrolijke post tot een succes te maken. Met behulp van de illustraties en uitleg in ons postpakket zijn er heel wat eigengekweekte ‘bloemparadijsjes’, hoopgevende ‘lichtpotjes’, en zelfgebakken ovenkoekjes de deur uitgegaan.  🌼💡🍪

Voor de ontvangende ouderen bracht dit toch weer wat licht in sombere tijden!

Als klap op de vuurpijl wordt er ook nog een groot verzamelwerk samengesteld uit 40 kleinere schilderijtjes. Hier hebben evenzovele wijkbewoners al hun gevoel en kunstzinnigheid ingestoken. Volgens onze laatste informatie zal dit verzamelschilderij binnenkort ergens in de wijk door iedereen te bewonderen zijn!

nl Nederlands