Vanaf maandag 7 januari zijn we weer open!

Vanaf maandag 7 januari zijn we weer open voor iedereen. Je bent van harte welkom in onze huiskamer voor een kopje koffie of ‘Turkse’ thee. Vanaf 12.30 uur is er ook een lekkere lunch gemaakt door de vrijwilligers. Ook zit één van onze vertrouwenspersonen in de huiskamer om een luisterend oor voor je te zijn.

Op dinsdag 8 januari start de open inloop weer voor informele zorg van 10.00 uur tot 12.00 uur in de Elf13. Het inloopspreekuur is wekelijks te bezoeken.

Crea kids start ook dit jaar. Zoals gewoonlijk op de woensdagen van 13.30 uur tot 15.30 uur. Dit jaar vinden de kinderactiviteiten om de week plaats, dus op woensdag 9 en 23 januari. Voor meer info of geef je op via hier.

Ook starten onze activiteiten weer, loop binnen in de huiskamer en vraag bij het aanspreekpunt naar meer informatie. Zij verbinden je met de kartrekkers van de activiteiten om af te stemmen of er nog plaats voor je is.

nl Nederlands